
Boj proti suhi togosti
S tem sloganom se je blagovna znamka Silan prvič pojavila na trgu. Suhost in togost sta grozila v vsakem elementu grobega in trdega perila - vendar ju je Silan pregnal in potrošnikom prinesel mehko izkušnjo perila Silan.
Odišavljeni mehčalci
Ljudje so kmalu ugotovili, da je zaradi Silana perilo neverjetno mehko. Vendar je Silan lahko naredil še več. S svojimi "najlepšimi dišavami na svetu" je uporabnikom ponudil nego za perilo, ki je prav tako odlično dišala.

Cvetoča svežina
Začela se je doba inovacij. Uvedene so bile krpe za sušilni stroj in nove različice vonjav. Sprememba v celotnem videzu Silana je sporočala hitre napredke.

Izkušnja dobrega počutja
Silan se je uveljavil kot "družinski mehčalec", ki je celotni družini ponujal izkušnjo dobrega počutja s puhastim, odišavljenim perilom. Nenavadne različice dišav so še dodatno obogatile paleto izdelkov.

Senzorična izkušnja
Ženske iz 2000-ih let je poleg klasičnega mehčalca Silan razvajal tudi razburljiv vonj mehčalca Silan Aromatherapy z eteričnimi olji in izvrstnim glamurjem izbora Silan, ki so ga sestavili vodilni parfumerji.

Prebuja čustva
Inovacija med mehčalci - kristali Silan. Dragocene vonjave, ki so jih razvili parfumerji, da vam očarajo vsakdanje življenje. Zaradi svoje strukture imajo trajen in čuten vonj, ki prebuja čustva in čudovite spomine.
